Rabu, 11 Ogos 2010

Swiss-Garden jangka pertumbuhan pantas

Swiss-Garden International Sdn. Bhd. merancang membangunkan lebih banyak hotel di Malaysia.



Naib Presiden Pembangunan Perniagaannya, Lily Chiok berkata, kumpulan itu menjangkakan pengembangan pantas dalam tempoh tiga tahun akan datang.



Kumpulan itu juga merancang untuk memeterai kontrak pengurusan hotel, katanya.



"Ketika ini, kami mempunyai satu projek di Butterworth iaitu Swiss-Garden Hotel & Residences dan disasarkan siap dalam tempoh dua atau tiga tahun.



"Kami akan melaksanakan konsep yang sama bagi projek Butterworth Swiss-Garden Hotel & Residences untuk sejajar dengan label jenama Swiss-Garden," katanya kepada pemberita di kempen teksi bersempena dengan pengenalan Swiss-Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur, di sini, hari ini.



Swiss-Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur terdiri daripada 478 unit apartmen dengan keluasan daripada 550 kaki persegi hingga 2,700 kaki persegi dan dijangka siap awal tahun depan.



Pengurus Besarnya, Rayan Komatt berkata, semua unit apartmen telah dijual dengan 80 peratus pembeli telah pun mengambil pulangan terjamin.



"Pembeli kami datang dari seluruh rantau seperti Singapura, Hong Kong, beberapa pembeli dari Indonesia, dan sudah tentunya dari Malaysia," kata Komatt.



"Dari segi penghunian residen, kami menyasar purata 45 peratus dalam tahun pertama operasi," katanya. - BERNAMA



Tiada ulasan:

Catat Ulasan