Jumaat, 7 Januari 2011

OSyS jadi pilihan AGTS

Optimized Systems and Solutions (OSyS) telah dipilih oleh Advance Gas Turbine Solutions Sdn. Bhd. (AGTS) untuk menyediakan khidmat pengurusan boleh guna peralatan (EHM) kepada pelanggannya di Malaysia.



Naib Presiden Serantau Asia Pasifik OSyS, Winston Milner berkata, penganugerahan ini menandakan pembangunan penting untuk OSyS meluaskan portfolio mereka dalam sektor tenaga di rantau Asia Pasifik.



''Kami berpuas hati dengan kerjasama ini dan akan menyokong AGTS dalam pembangunan berterusan perkhidmatan penyelengaraan kapal mereka.



''Kami teruja dengan peluang untuk membangunkan skil EHM di dalam AGTS dan rantau ini,'' katanya dalam kenyataan dikeluarkan di sini hari ini.



Penyedia penyelesaian OSyS EHM menyediakan perbandingan kritikal untuk sektor tenaga, yang memerlukan kecekapan minyak, mengurangkan kesan alam dan keupayaan tertinggi dengan mengakses serta menilai lima data operasi dari perlatan yang telah dipasang.



Melalui analisis data dan trend mengenalpasti, EHM akan mengunjurkan bila peralatan operasi kritikal perlu pemeriksaan atau penyelenggaraan.



''Di dalam industri minyak dan gas, sebarang pemberhentian secara tidak berjadual mempunyai impak besar terhadap kewangan dan kemanusiaan. Tanpa pengesanan dan tindakbalas yang cepat, satu masalah yang kecil boleh mengakibatkan kos yang amat tinggi.



''Sehubungan itu, mengurus dan mengoptimum kan pembaikan secara efektif adalah kunci untuk memastikan kecekapan yang maksimum, meningkatkan produktiviti dan mengurangkan kos khidmat,'' kata Pengurus Besar AGTS, Robert Bouwens.



OSyS merupakan anak syarikat milik penuh Rolls-Royce, berpengalaman lebih sedekad dalam memberikan perkhidmatan EHM kepada pelbagai pasaran global termasuk minyak dan gas, penerbangan dan sektor nuklear.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan